الخبر أسفل هذه الروابط

بعد هجومها على تامر حسني.. المخرج محمد العدل يفجّر قنبلة ضد حلا شيحة!

قنبلة مدويّة فجّرها المخرج الشاب محمد العدل في وجه الفنانة المعتزلة حلا شيحة، بدما قامت الأخيرة بمهاجمة الفنان المصري تامر حسني، على إثر فيديو لهما معًا.

في التّفاصيل، وجه المخرج الشاب محمد العدل، رسالة للفنانة حلا شيحة بعد إعلان توبتها ومهاجمتها للفنان تامر حسني بسبب فيلم “مش أنا”.

للخبر بقية في الأسفل.. ومن أخبارنا أيضاً:

هل تحتاج دلال عبدالعزيز لعملية صعبة لانقاذ حياتها؟.. زوج ابنتها يفجر مفاجأة!

شاهد.. هجوم على بسمة بوسيل بسبب تصرّفاتها غير اللائقة مع تامر حسني

سعد الصغير بعد تقبيله لقدم الراقصة شمس "عملت لي سحر ما كنتش بوعيي".. ويرفض ترديد الأذان بمسجده!

علامات تُنذرك بوجود مشكلة خطيرة في البنكرياس.. لا تتجاهلها

بعد أن إثارت صورتهم حديث المتابعين.. تعرف على سعر هاتفي نجلي الفنان محمد رمضان.. مبلغ كبير

القصة الكاملة لخلاف محمد رمضان مع عمرو أديب

7 أطعمة وعادات شائعة تجعلك هرما وأكبر من عمرك بكثير

فنانات تزوجن في السر: إحداهن من أجل المال وأخرى خافت أن تخسر ابنيها !

عمر كمال ينفي مهاجمة محمد رمضان: بحبه وعمري ما أقول عليه الكلام ده

سعر ملابس هيفاء وهبي الذهبية تصدم الجميع.. اليكم الرقم الخيالي

السعودية.. السديس يدعو لترقب المفاجأة الكبرى في تاريخ رئاسة الحرمين

6 أشياء بسيطة يجب الانتباه إليها قبل النوم كي تعيش عمرا أطول

سر وضع ماء زمزم على قبر الفنان رشدي اباظة وفرشه بالحناء!

جان وقطة السينما المصرية.. جمعتهم "نغم في حياتي" وفرقتهم "أسفة أرفض الطلاق" ولم يكملا ولا في أي زيجة!

خبر سيئ عن دلال عبد العزيز بعد 100 يوم في المستشفى

  وكتب محمد العدل عبر حسابه الرسمي بموقع “فيسبوك”:”ياريت بس لما تطلقي ماترجعيش تقولي عايزة أمثل تاني يا أستاذة حلا”.

وتفاعل الجمهور مع منشور المخرج الشاب، وجاءت التعليقات على النحو التالي: “هتقول طبعا”، و”صدقت والله”، و”إنت جبت الخلاصة”، و”مفيش مبدأ”، و”متناقضة مع نفسها”، وغيرها من التعليقات.

هاجمت الممثلة المصرية حلا شيحة الممثل المصري تامر حسني بسبب مشاهدهما التي وصفتها بالجريئة وجاءت ضمن كليب أغنية “بحبك” التي طرحها تامر من فيلمه الجديد “مش أنا” والذي تشاركه بطولته.

ونشرت حلا شيحة عبر صفحتها الخاصة على انستغرام صورة ليد كتب عليها “مش أنا” وهو نفس إسم الفيلم، وأرفقتها بتعليق قالت فيه:”انا اتفاجئت جدا ًبنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته و وضحت فيه انا ايه .. و اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي .. احنا يمكن نجحنا بمقايس الدنيا بس صدقوني بمقايس ربنا احنا لم و لن ننجح انا عارفة و متاكدة ان زملائي جواهم خير”.

 

وأضافت:”بس للاسف فتنة الشهرة و النجاح مش بتخلينا نشوف ونقيس الامور صح بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا و انا عيطت لاني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط و لازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة اننا بنغفل و بننسى .. انا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي و هي لا تصح و انا غلطت و بصلح و اهم حاجة ان ربنا يرضى عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا مش الشهرة و لا النجاح لا هو مش نجاح أصلا علشان النجاح الحقيقي حاجة تانية خالص احنا اغلبنا ناسينها الا القليلين منا .

الفن لو بيخلينا نبعد عن منهج ربنا و منبقاش قدوة لولادنا يبقي باطل و ميبقاش فن احنا كلنا عندنا امتحان في الدنيا دي و حابة افكرك بالفيديو ده يا تامر اللي قولت فيه انا مش بتمنى أموت وأنا مطرب انا دايما خايف من كده.. كلام أكيد قولته في لحظة صدق جواك و جوانا كلنا شوفه تاني يمكن يفكرك ان جواك اكيد في صراع و انا و كلنا”.

وتابعت:”كلنا بنغلط بس المهم في الاخر نتدارك الغلط و نصلح .{إِلَّا مَن تَابَ وَءَامَنَ وَعَمِلَ عَمَلࣰا صَـٰلِحࣰا فَأُو۟لَـٰۤىِٕكَ یُبَدِّلُ ٱللَّهُ سَیِّـَٔاتِهِمۡ حَسَنَـٰتࣲۗ وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورࣰا رَّحِیمࣰا}.. الله على كلام الله وجماله يا سلام لو أصواتنا ومواهبنا كلها نستعملها في الخير عشان يبقى فن بجد”.


لمتابعة أخبارنا أولا بأول تابعنا على

اليوم
الأسبوع
الشهر